torsdag 13 mars 2014

Fascinerad

Världen är så häftig, hur mycket som är likt och så långa saker som skiljer. En sak som är lite rolig är att man kan gå på gym vart man än är i världen typ, och att lesmills har pass lite varstans.. 
Blev ett pass med cx-worx (bålstabilitet) i onsdags i Dubai. Jag o Ullis körde en sväng, jag vet min svagaste länk i kroppen i alla fall- blev påmind! Men kul att de var övningar som va på tiden då jag var instruktör i bodypump.. 

På eftermiddagen hyrde vi en tennisbana och spelade lite. Hur kul som helst, men typ 5:e gången i mitt liv som jag spelade.. Haha, bollkänsla finns men ingen teknik direkt! Men kul hade vi och det var ju målet :)

Det är viktigt att göra roliga saker! 
Önskar dig en bra dag men någon rolig grej- jag ska vila, köra ett pass med PT och spela innebandy ikväll. Jabba dabba doooo! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar